20140217

אלוף העולם במוות

חלמתי שגיא פעינס נותן לי עצה
ומבטיח לשמור בסוד.


אבל מה
נשמה
חלומות לא תמיד.


אני כל-כך אוהבת אותך שהייתי מעדיפה להכניס לך מכות מתחת לעור
ושתבכה יזלגו לך הדמעות הפוך

יציפו את פי הטבעת.



רוב הזמן אנחנו מבלים בסלון
רוב הזמן אתה יפה ממני


אז אני עושה ריקוד


או רצה ברוורס על כפות הידיים לכבודך


אולי כדאי שתפסיק לקצת לאפר עלי ותראה איך אני נחמדה






פעם כשישנת חזק לכדתי בך נוד
כדי שנהיה קצת דומים יותר בעיני





אני אוהבת בך שיש לך גידים
שאתה אף פעם לא מחליף תחתונים



שיש לך סט מחבתות
איתן 
אתה
תוקע לי מכות




נורא נחמד שהראש שלך בצורות
ושבארון שלך השמלות הכי יפות

    




הייתי מעדיפה שתמיד נישאר לבושים

שלא אדבר יותר עם אנשים






שתמיד תשכשך לי בבריכת המשושים

ושתפסיק לתת לי עונשים


מבטיחה שכשתגדל אלמד אותך להפסיק לנשום

מבטיחה לרסק לך את האוכל

ולהניח רחוק מהאישון




רוב הזמן לא מבינים מה אני אומרת כי האויר יוצא לי יותר מהר מהמחשבה
ותמיד יש לי בפה משהו
חטיף


מגיל חמש עשרה מתמודדת עם שיעור יתר
שמישהו יביא לי כתר


נמאס לי להיות חלום בלהות
שמישהו יצבוט לי בפטמות



יש לי אינטרנט חינם
זה למה אף פעם לא הולכת לים


על מורשת קרב חושבת
ומהר מאוד נרטבת



אולי אהיה מדריכת פילאטיס באירועים כמו חינה



אולי קוראת מחשבות מורה

או קוראת מחשבות, מורן.


פעם ג'יי זי אמר לי-
ביונסה.


פעם קאנייה ווסט אמר לי-
ברגוע...





ממש הייתי רוצה את היכולת לירוק פעם אחת
ושיפגע בכל האנשים
היקרים לי.





פעם הנחתי תוכנית אירוח קונספט בערוץ שש
שנטלי אימברוגיליה אמא ונטלי דדעון אבא ואני הבן
והכל היה ברוח שטות
טילים
הרעיון היה שכל תוכנית יגיע אורח אחר
ואני אשתין על הספה שהוא יושב בה





עוד פעם אחת אתה מתמלא ציפיות

שולחת אותך לבית קברות.


אכלת היום פיתה?
לא נורא.
מחר תוכלי שוב להפסיק לאכול פיתה


שנחווה כולנו ברכה והודייה.




ולנטיינז(הרג יהודים) שמח טמבלים.


צילומים:

טיפשה במלבושי עדות גלביה סגולה/לבנה, מסתתרת בפסל, קצת עירומה-
נעמה אלכס-לוי

היפסטרים בגלביה ובנדנה,קרוקס פחד מוות סוודר,גרביים של המותג נייק-
חברים שלי טובים

דיספוזבול-
יוספין



No comments: